یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳

10 برنامه داغ اندرويد براي قدرتمند شدن

اندرويد

شنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۴:۰۰


سيستم ‌عامل به کاررفته در تعداد بسياري از گوشي‌هايي که در بازار وجود دارد، آندرويد است و اگر براي اين گوشي‌ها در دنياي اينترنت به دنبال برنامه يا اپليکيشن باشيد با نرم‌افزارهاي بسياري روبه‌رو خواهيد شد که هر کدام کاربرد خاص خود را دارند.

به گزارش خبرنگار فناوري اطلاعات خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در اين ليست 10 برنامه‌ي کاربردي براي سيستم ‌عامل آندرويد به چشم مي‌خورد که کاربر مي‌تواند با استفاده از هر کدام، بعضي از نيازهاي خود را برطرف کند.

The Football App

نرم‌افزاري براي علاقه‌مندان به ورزش فوتبال؛ اگر شما هم از طرفداران اين ورزش هستيد، بد نيست که The Football App را برروي گوشي هوشمند خود تجربه کنيد. اين اپليکيشن با اينترنت کار کرده و جديدترين و به روزترين اخبار و نتايج فوتبال ليگ‌هاي مختلف را به اطلاع شما مي‌رساند.

طراحي اپليکيشن اين برنامه به گونه‌اي است که به راحتي مي توانيد با نحوه کارکرد بخشهاي مختلفش آشنا شويد. درحقيقت اين نرم‌افزار نتايج مسابقات را بصورت زنده در اختيار کاربران قرار مي‌دهد.

Network Monitor

بعضي وقت‌ها احتياج داريد که سرعت دانلود و آپلود اينترنت در دستگاه اندرويدي خودتان را بدانيد . راه‌هاي زيادي براي يافتن اين سرعت وجود دارد، اما يکي از راحت‌ترين روش‌ها استفاده از برنامه Network Monitor Mini است. شما با اين نرم افزار مي توانيد سرعت واقعي دانلود و آپلود اينترنت در دستگاه اندرويدي خودتان را مشاهده کنيد. نرم‌افزار ميانگين سرعت دانلود دستگاه را در اختيار شما قرار مي‌دهد.

GO Power Master

تلفن‌هاي هوشمند، خيلي زودتر از تلفن‌هاي معمولي شارژ تمام مي‌کنند اما GO Power Master به افزايش عمر شارژ باتري دستگاه اندرويدي شما کمک مي‌کند.

يک اپليکيشن حرفه‌اي با ابزارهاي مديريت منابع که به شما در مانيتور کردن دستگاهتان ياري مي‌رساند. مديريت ماژول‌ها، مانيتورينگ نرم‌افزارها و مديريت هوشمند انرژي بخشي از توانايي‌هاي اين اپليکيشن هستند.

Instagram

اينستاگرام براي همه شناخته شده است. اپلکيشين ويرايش و به اشتراک‌گذاري تصاوير که يکي از محبوب‌ترين اپليکيشن‌هاي آيفون است و بعد از مدتي براي اندرويد نيز منتشر شد.

اينستاگرام به کاربران اجازه مي‌دهد عکس خود را آپلود کرده و پس از انجام تغييرات مختلف و افکت‌گذاري در شبکه‌هاي اجتماعي منتشر کنند. رابط کاربري فوق‌العاده اينستاگرام، کار با اين اپليکيشن را راحت کرده است. اگر دوست داريد به چند دهه قبل بازگشته و عکس‌هايي به سبک آن روزها بگيريد، اينستاگرام را از دست ندهيد.

Fidilio

برنامه Fidilio مي تواند با استفاده از GPS گوشي همراه يا تبلت در کوتاه‌ترين زمان ممکن رستورانهاي اطراف شما را جستجو کرده و مشخصات آنها را همراه با عکس و شماره تلفن و آدرس نمايش دهد.

 

اين نرم افزار با گرفتن اطلاعاتي از جمله نوع رستوران (مانند سفره خانه، گياهي، طباخي، غذاي دريايي)، سبک غذا، محله، مجهز بودن به دستگاه کارت خوان و اينترنت بي سيم، کلاس قيمت و حتي جاي پارک رستورانهاي مطابق با سليقه شما را نمايش داده و آنها را در انواع موقعيت‌ها مانند مناسب براي جلسات رسمي و يا کاري، تجربه جديد، خانوادگي، مهمانان خارجي و ويژه، جشن و مهمانيهاي کوچک طبقه بندي مي کند.

فهرست رستوران‌هاي تهران به تفکيک مناطق، مشخصات بسياري از غذاهاي فرنگي و منوي پيشنهادي براي رفتن به رستوران از ديگر امکانات نرم افزار Fidilio است.

Metro Notifications

احتمالا شهرت نوار اعلانات ويندوز فون به گوش شما رسيده و مي‌دانيد که يکي از نقاط قوت ويندوز فون و يکي از شاهکار‌هاي مايکروسافت همين نوار اعلانات آن به شمار مي‌آيد. درحقيقت برنامه Metro Notification اين امکان را براي کاربران اندرويد مهيا ساخته تا بوسيله اين نرم‌افزار بتوانند اين نوار کاشي مانند را برروي گوشي هوشمند خود تجربه کنند.

قطب‌نماي Hi Compass

تا به حال براي براي گوشي آندرويدي خود برنامه‌هايي به سبک ios داشته‌ايد؟ درحقيقت اين برنامه سبکي متفاوت‌تري از ساير رقباي خود دارد. اين قطب نماي حرفه‌اي از نظر ظاهر و دقت تشخيص در نوع خود يکي از بهترين‌هاست. از ويژگي اين قطب‌نماي هوشمند مي‌توان به پشتيباني از تمام ويژگيهاي قطب‌نما آيفون، شمال واقعي، شمال مغناطيسي، انيميشن فليپ اشاره کنيم.

eWeather HD

 

شما با eWeather مي‌توانيد از تمام اتفاقاتي که در طبيعت مي‌افتد از باران گرفته تا زلزله مطلع شويد. اين نرم‌افزار همه امکانات نرم افزارهاي هواشناسي را داشته و مي‌تواند آب و هواي چند روز آتي را پيش‌بيني کند. از ويژگيهاي کليدي اين نرم افزار مي‌توان به داشتن انواع ميان‌بر براي صفحه‌ نمايش و محيط گرافيکي و جذاب آن اشاره کرد. البته براي استفاده از اين نرم افزار بايد به اينترنت متصل باشيد.

Tehran Traffic

 

شايد شما هم بارها در ترافيک خسته‌کننده تهران گرفتار شده باشيد و به اين فکر مي‌کرديد که اي کاش براي انتخاب مسيرتان از ترافيک ديگر خيابانها و اتوبانها باخبر مي‌شديد تا بتوانيد بهترين و خلوت‌ترين و در عين حال نزديک‌ترين مسير را انتخاب کنيد Tehran Traffic .نام برنامه‌اي است که مهم‌ترين کار آن، نشان دادن ترافيک تمام خيابان‌ها، اتوبان‌ها و بزرگراه‌هاي شهر تهران، به صورت آنلاين و لحظه‌اي است. براي استفاده از اين برنامه بايد به اينترنت متصل باشيد.

Camera FV-5

 

برنامه‌اي که به دوربين گوشي هوشمند شما امکانات بسيار زيادي را اضافه مي‌کند. درحقيقت شرکت سازنده با ويژگي‌هايي که براي کاربران در اين نرم‌افزار در نظر گرفته براي آن‌ها ويژگي‌هايي را فراهم مي‌کند که بعضي از آن‌ها را مي‌توان در دوربين‌هاي حرفه‌يي پيدا کرد. اگر به دنبال يک برنامه کامل دوربين براي گوشي هوشمند خود هستيد حتما اين برنامه را دريافت کنيد.

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو